Werk
Als toonaangevend Creative Branding Agency, is BOON the agency trots om samen te werken met een divers scala aan opdrachtgevers. Wij zijn gespecialiseerd in het leveren van unieke en specifieke branding en AI oplossingen, en we doen dit met passie en toewijding.
Ontdek de merken, bedrijven en ondernemers die we hebben geholpen om hun merkidentiteit te versterken. Laat je inspireren door onze klantcases bij BOON the agency.
AI concepten bedenken en uitwerken in AI beeld. Het concept is ontwikkeld door founder Karin Boon.
New concept: a Chloé Couture Café
We krijgen regelmatig de opdracht om naast onze AI-oplossingen in de vorm van AI-assistents, chatbots, autonomous workflows, beeldmateriaal te creëren voor onze klanten.
Dit vinden wij natuurlijk super leuk en stimuleert nog meer onze creativiteit. Maar soms is het ook fijn om even je eigen concept te bedenken. Zo ontstond mijn idee: het Chloé Couture Café.
Het Chloé Couture Café, gelegen in de winkel, biedt een unieke en immersive couture experience. Stel je voor, je stapt binnen in een wereld waar mode en ontspanning samenkomen. Terwijl je geniet van een heerlijk kopje koffie, krijg je alle tijd om de nieuwste fashioncollecties te bewonderen. Het Chloé Café is meer dan alleen een plek om te zitten; het is een bestemming waar je volledig opgaat in de beleving van een merk.
Dit creatieve concept kwam tot leven middels AI en is niet in opdracht van Chloe gemaakt.
#retaildesign #creativedesign #AIfashion
Je bent prachtig!
Onze diensten:
-Merkpositionering & Strategie
-Branding
-Alle contentmiddelen: fotografie, video’s, e-book
BOON the agency werkt sinds 2023 voor het beautymerk Golden Rose, voor het speciale project Je bent prachtig.
Golden Rose heeft de Easy Brows Sticker ontwikkeld waarmee vrouwen die door ziekte, ouderdom haar wenkbrauw haartjes verliezen. Een beautyproduct die elke vrouw het gevoel geeft: dat je prachtig bent!
Bekijk hier de video’s die we hebben ontwikkeld!
Maison Sucre Social Media & Nieuwsbrief marketing
Van social media content tot social media campagnes: van Pinterest, Instagram, Linkedin, tot Facebook, Youtube en nieuwsbrief marketing, voor deze klant pakken we alle marketing en communicatie onderwerpen op.
BOON the agency werkt sinds begin begin 2022 voor Interieurontwerper Sharon Streuper, eigenaar van Maison Sucre.
Naast dat we alle social media kanalen onderhouden, versturen we twee keer per maand een inspirerende nieuwsbrief. Deze ontwerpen en richten we in met de mooiste inspirerende interieur content.
Logo ontwikkeling
Wormshoef -
Catering & Events
Logo ontwikkeling voor Catering & Events De Wormshoef in Lunteren.
BOON the agency, heeft in samenwerking met het onderdeel Catering & Events van De Wormshoef, een belangrijke rol gespeeld bij het ontwikkelen van hun merkidentiteit in de vorm van een prachtig nieuw ontworpen logo. Deze samenwerking vormt het startpunt voor alle toekomstige branding- en marketinguitingen.
Bij BOON the agency geloven we in de kracht van sterke merken en logo’s.
We zijn trots op de resultaten die we samen hebben bereikt en we zijn ervan overtuigd dat dit mooie logo De Wormshoef zal helpen om nog succesvoller te zijn. Al eerder ontwikkelde BOON the agency het logo voor De Wormshoef voor het restaurant. Benieuwd? Klik hier!
Social Media Strategie Fave Medical Aesthetics
- Stragegische Sessie
- Social Media: Instagram & Facebook
Social Media Strategie
Fave Medical Aesthetics
Onze opdracht? Hoe gaan we FAVE lanceren op social media en welke content laten we hier zien om de juiste doelgroep aan te trekken en ze daadwerkelijk over te halen om een afspraak te maken.
Op basis van een strategie sessie hebben wij een Social Media Strategie ontwikkeld waarin we de complete strategie hebben bedacht hoe FAVE écht impact kan maken onder de doelgroep.
Denk hierbij aan:
– wie is de ideale klant?
– social media strategie
– activatie strategie
We geven FAVE een gezicht op social media.
Rebranding
Luzano
- Stragegische Sessie
- Brandbook (incl. merkbelofte)
- Website design advies
- Logo + Beeldmerk
- Power Point Presentatie
- Luxe tas ontwerp
- Website Interaction Design Advies
- Beeldplan
- Portret en Sfeerfotografie
Rebranding Luzano
Onze opdracht? Rebranding van het merk Luzano.
Op basis van een strategie sessie hebben wij een BRANDBOOK ontwikkeld waarin we de complete strategie hebben bedacht hoe Luzano écht impact kan maken onder de doelgroep.
Denk hierbij aan:
– merkwaarde
– merkbelofte
– wie is de ideale klant?
– social media strategie
– activatie strategie
We hebben Luzano een gezicht gegeven en een brandstory.
Ebook
Membrasin
- Ebook Membrasin
Een Ebook als marketingtool
Onze opdracht? Een Ebook ontwikkelen voor klanten als onderdeel van een marketing en/of social media campagne is soms de manier om kennis te delen op een laagdrempelige manier. Voor het merk Membrasin ontwikkelden wij een prachtig Ebook met als doel de buyer doelgroep te bereiken.
Met het Ebook adverteren wij regematig op social media waardoor Membrasin meer nieuwsbrief aanmeldingen ontvangt en we ook meerwaarde qua informatie over kunnen brengen aan de consument over bijvoorbeeld de ‘overgang’.
Brochure
YOWNE
- Brochure YOWNE
Onze opdracht? Een nieuwe brochure ontwikkelen voor YOWNE zodat klanten weten waar zij voor staan en welke producten ze verkopen.
THE BEST SOLUTION FOR ENERGY.
Content platform Your Happy Healthy Life
- Strategisch advies
- Brandbook
Na onze befaamde strategische meeting hebben wij een inspirerend BRANDBOOK ontwikkeld die het verhaal vertelt van Your Happy Healthy Life. Hiermee gaat het merk écht leven en heb je een sturend document in handen die je zowel intern als extern kunt inzetten!
Interieur ontwerper Luzano
- Strategisch advies
- Brandbook
Na onze befaamde strategische meeting hebben wij een inspirerend BRANDBOOK ontwikkeld die het verhaal vertelt van Luzano. Een brandbook die het merk nog meer betekenis geeft.
Het beschrijft het merk Luzano in woord en beeld. Zodat het voor iedereen die voor Luzano werkt of in de toekomst gaat werken, duidelijk is waar ze voor gaan en staan.
Dit brandbook verwoordt en verbeeldt de kern van het merk. Wat ze als merk willen bijdragen, waar ze in geloven en welke kernwaarden belangrijk zijn.
Tevens wordt hierin de doelgroep, de belangrijkste visuele uitingen en de toepassing daarvan besproken.
Een inspirerend en sturend document waarmee je de Social Media campagnes en marketing activiteiten zo effectief mogelijk kunt inzetten.
Overgangsmerk Promensil
- Contentshoot t.b.v. website & social media
- Beeldplan, Styling & fotografie
- Social Media Content 2022
PROMENSIL MENOPAUSE SUPPLEMENTEN
Al sinds 2020 werken we voor dit mooie merk overgangsmerk Promensil, speciaal ontwikkeld om het leven van een vrouw in de menopause iets aangenamer te maken.
Wij ontwikkelen prachtige content en effectieve campagnes waarmee een merk als Promensil écht verbindt met hun doelgroep!
Branche
Organisatie
NUVO
- Concept
- Beeldplan, Styling & Fotografie
- Model scouting
- Online campagne copy & vormgeving
- Vormgeving landingspagina
Klik hier om een kijkje te nemen.
OPEN JE OGEN BIJ DE GEDIPLOMEERDE OPTICIEN
BOON the agency is gevraagd door NUVO, de Nederlandse Unie van optiekbedrijven, om het NUVO keurmerk bekendheid en lading te geven bij de consument. Een campagne die in januari 2022 van start is gegaan.
Speciaal voor deze campagne hebben wij hét concept bedacht en ontwikkeld: zoals de fotografie, copy en artwork, kortom het complete campagne materiaal die de aangesloten NUVO opticiens in Nederland kunnen gebruiken om met deze campagne impact te maken bij de consument.
Theemerk Essência
Natureza
- Website design
- Website ontwikkeling
- Contentshoot t.b.v. website & social media
- Beeldplan, Styling & fotografie
- Social Media Content plan
- Merkbelofte
Klik hier om een kijkje te nemen op de website die wij voor Essencia da Natureza hebben ontwikkeld.
Een nieuw theemerk Essência da Natureza in de markt zetten dat is het uitgangspunt van deze klant.
BOON the agency is gevraagd om niet alleen de fotografiestijl te bedenken voor dit mooie Nederlandse theemerk, tevens zullen wij de nieuwe website/shop eind oktober lanceren.
WEBSITE
MVD
- Webdesign
- Webontwikkeling
- Fotografie, Visagie & Styling
Het uitgangspunt voor de klant: het merk MVD in een onderscheidend jasje steken, daarnaast fotografie toevoegen die het merk Marjanne van Donselaar persoonlijkheid en impact zal geven onder de doelgroep.
We zijn niet alleen aan de slag gegaan met het website design en het bouwen van de website, maar we hebben ook Marjanne gefotografeerd en prachtig gestyled in haar, make-up en kleding.
Alles met het doel om meer zichtbaarheid en impact te creëren als interieur architect.
A special thanks to fotograaf Yara Brouwer & Mettina Jager voor de visagie & De Werkloft in Barneveld voor de mooie foto locatie!
BIBS
Denmark
- Social Media Content
- Social Advertising
- Vertaling Deense merkpositionering naar Nederland
- Influencer marketing
- Social Media Campagnes
- Public Relations
BIBS Denmark is het A-merk in de baby-branche als het gaat om diverse baby producten zoals Spenen, Bijtringen en Swaddles.
Interieur
architect Marjanne
van Donselaar
- contentshoot t.b.v. website & social media
- beeldplan & fotografie
Maak van je business een beleving een story die je graag wilt vertellen. Vandaag de dag gaat het om een totaalconcept die je presenteert om hiermee ook je ideale klant aan te trekken.
Waneer je een sterk onderscheidend merk wilt creëren, is het belangrijk dat de klantbeleving matcht met de beelden die je uitstraalt. Voor Marjanne van Donselaar Interieurarchitect verzorgden wij het complete beeld concept en fotografie plan.
Alles met als doel om met een prachtige website & social media content aan te sluiten op haar story.
Het merk Marjanne van Donselaar Interieurarchitectuur komt hiermee écht tot leven.
Leaf animal care website
- webdesign
- beeldplan & fotografie
- styleguide social media
- nieuwbrief template & marketing
In mei 2021 lanceerden wij de rebranding en website van LEAF ANIMAL CARE. Het uitgangspunt: het merk in een onderscheidend jasje steken, daarnaast een kleuren toevoegen aan de styleguide die het merk meer impact zal geven onder de doelgroep.
We zijn niet alleen aan de slag gegaan met het website design, social media, content creatie en de merkbelofte, vormgeving nieuwsbrief maar we hebben ook de producten gefotografeerd.
Alles met het doel om meer zichtbaarheid en impact te creëren onder de doelgroep van honden en paardenliefhebbers.
Membrasin
- Merkpositionering
- Merkstrategie
- Merkidentiteit
- Merkbelofte
- Brandstory
- Beeldplan & Fotografie
- Video
- Social Media Content
- Video content
In 2020 besloot Membrasin samen met Boon the agency haar merkidentiteit scherper neer te zetten en een heldere positionering te kiezen, inclusief merkconcept en nieuwe pay-off. Samen vormt dit het startpunt voor alle toekomstige branding- en marketinguitingen.
Leaf animal care
- Merkpositionering
- Merkstrategie
- Merkidentiteit
- Merkbelofte
- Brandstory
- Beeldplan & Fotografie
- Social Media Content
- Website
- Social Advertising strategie
In 2021 besloot LEAF Animal Care samen met Boon the agency haar positionering scherper neer te zetten, inclusief een merkconcept en nieuwe pay-off. Alles met als doel meer impact te maken onder de doelgroep.
We zijn samen gestart met onze befaamde strategische sessie, waarbij we al snel tot een concreet plan kwamen om Leaf animal care (een biologische voedingssupplementen-lijn voor honden en paarden) in de markt te zetten.. De producten van Leaf animal care zijn puur en eerlijk met minimale belasting voor mens, dier en milieu.
Stroomberg
makelaardij
- Rebranding
- Visual Identity
- Merkstrategie
- Merkidentiteit
- Merkbelofte
- Brandstory
- Beeldplan & Fotografie
- Social Media Content
- Social Media Advertising
- Regionale PR
In 2021 besloot Stroomberg Makelaardij samen met Boon the agency haar merkidentiteit scherper neer te zetten en een heldere positionering te kiezen, inclusief merkconcept en nieuwe pay-off. Samen vormt dit het startpunt voor alle toekomstige branding- en marketinguitingen.
Sport 2000
- Brandstory
- (Instore)Video
- Influencer marketing
- Online campagnes inhakend op de instore retail campagnes
In 2019 besloot Sport 2000 samen met ons haar internationale merkidentiteit te vertalen naar een heldere positionering voor de Nederlandse markt. Video vormde het startpunt voor onze samenwerking.
Personal Branding
Samantha
Personal Branding houdt in dat je jouw unieke kwaliteiten en vaardigheden toont, in combinatie met jouw persoonlijkheid, dat je authentiek blijft en communiceert, dat je vertrouwen uitstraalt en een reputatie opbouwt op een consistente manier.
“Karin is een echte vakvrouw met ontzettend veel kennis op online gebied. Of het nu gaat over een product, een merk of over een persoon, zij weet tot een mooi plan te komen en ondersteunt waar nodig van begin tot eind. Ze is heel creatief, denkt mee met de klant en gaat alleen voor het beste resultaat! En dan is het ook nog eens een plezier om met haar te werken :)”.
– Samantha – directeur Health Company
Personal Branding gaat om een ‘total package’, net zoals een merk, denk hierbij aan het magazine Linda of een Michelle Obama. Het gaat om je waarden, om jouw visuele communicatie (welke afbeelding gebruik je), jouw tone of voice (schriftelijk/verbaal), gebruik van (kern)woorden, welke kleding je draagt, de uitstraling van je persoonlijkheid, leiderschap en imago.
Kortom, het gaat helemaal over JOU! Wie je bent, wat je doet, welke oplossingen jij aanbiedt en op welke manier. Om een sterk merk te creëren is het allereerst belangrijk om je sterke, onderscheidende punten in kaart te brengen.
Gedurende dit personal branding traject zal dit steeds duidelijker voor je worden waardoor je jezelf als een ijzersterk brand neerzet.
Promensil
Overgang
- Merkpositionering
- Merkstrategie
- Merkidentiteit
- Merkbelofte
- Brandstory
- Beeldplan & Fotografie
Branding bureau Boon the agency helpt Promensil met het aanscherpen van haar merkpositionering. Door deze stap kan het merk haar missie nog beter volbrengen: een positieve bijdrage leveren aan de wereld van de overgang.
Beate Ushe
- Concept
- Online Campagne
- Campagne website
- Social Campagne
- Persbericht
ONLINE CAMPAGNE: DE MEEST VERLEIDELIJKE MAN VAN NEDERLAND & BELGIE
Naar aanleiding van de Fifty Shades of Darker film vroeg Beate Ushe ons een concept te bedenken waar menig vrouwenhart sneller van ging kloppen.
Want tja, Christian Grey, dan zeg je ook wel wat. Hij is knap, charismatisch en de ultieme verleider. Wij bedachten voor Christine le Duc Nederland en Pabo Vlaanderen het concept: de meest verleidelijke man van Nederland & België.
Klik hier om de video met Kim Feenstra te bekijken!
Fysiq Vision
Veenendaal
- Rebranding logo
- Social Media Advertising
- Website ontwerp, vormgeving & bouw
- Nieuwsbrief vormgeving
- Persona’s ontwikkeld
- Beeldplan & Fotografie
Fysiotherapie van Fysiq Vision zorgt ervoor dat jij je weer helemaal fit voelt! Naast het feit dat de fysiotherapeuten je kunnen helpen om weer helemaal de oude te worden, helpen ze je ook om de nieuwe, nog fittere jij te worden!
Een mooie boodschap die we via de website wilde uitdragen. Gezamenlijk hebben we persona’s ontwikkeld om de beste social advertising campagnes te doen en ontwikkelde we een website met een mooi interaction design en de allerlaatste technologische snufjes zoals een whatsapp functie.
Sans Soucis
Beauty
- Merkpositionering
- Merkstrategie
- Merkidentiteit
- Merkbelofte
- Brandstory
- Social Media Advertising
- Website ontwerp, vormgeving
- Nieuwsbrief vormgeving
- Beeldplan & Fotografie
- Video content
- PR & influencer marketing
Echt impact maken als Beauty merk, kan alleen als je écht weet wie je bent, waar je voor staat en welke rol je wilt spelen in de beauty routine van een vrouw.
Ladival
Zonnebrand
- Merkpositionering
- Merkstrategie
- Merkidentiteit
- Merkbelofte
- Brandstory
- Social Media Advertising
- Nieuwsbrief vormgeving
- Beeldplan & Fotografie
- Video content
- PR & influencer marketing
Wij creëerden en always-on strategie om meer beleving te creëren rondom het zonnebrandmerk Ladival, in plaats van product focused communicatie.
Artsen zonder grenzen
- Merkpositionering
- Merkstrategie
- Merkidentiteit
- Merkbelofte
- Brandstory
- Social Media Advertising
- Nieuwsbrief vormgeving
- Beeldplan & Fotografie
- Video content
- PR & influencer marketing
Vraag van Artsen zonder Grenzen duidelijk: ‘hoe maak ik een video met mijn smartphone?’.
Gerealiseerd:
De cursusdag is gegeven aan een groep mensen van verschillend niveau. Zowel producers, artsen als copywriters konden genieten van mooie praktische tips zoals editing, cliff hanger cq. aantrekkelijkheid en effectiviteit.
Arnold Groos
Auteur
- Website Vormgeving & Bouw
- Vormgeving Ebook
- Beeldplan & Fotografie
- Video
Arnold Groos schreef het boek “Therapie voor ouders”. Alle ouders weten dat opvoeden een uitdaging kan zijn.
Opvoeden verandert je leven. Wat vaak over het hoofd wordt gezien is dat ouders goed voor zichzelf moeten zorgen. Dit boek helpt ouders om weer in hun kracht te komen.
Het boek staat vol praktische voorbeelden van ouders die ik heb geholpen met therapie. Vele jaren ervaring en verkregen wijsheid zijn gevat in dit boek.
XT luis
- Merkpositionering
- Merkstrategie
- Merkidentiteit
- Merkbelofte
- Brandstory
- Beeldplan & Fotografie
- Video
Echt impact maken als hoofdluis merk, kan alleen als je écht weet wie je bent, waar je voor staat en waar de doelgroep zich bevindt.
Wij creëerden een always-on strategie om meer beleving te creëren rondom het anti hoofdluizen middel XT luis, in plaats van product focused communicatie.
Biodroga
Beauty
- Merkpositionering
- Merkstrategie
- Merkidentiteit
- Merkbelofte
- Brandstory
- Social Media Advertising
- Website ontwerp, vormgeving
- Beeldplan & Fotografie
- Video’s B-t-B
Biodroga is een Duits huidverzorgingsmerk in het hoogste segment. Het merkt wordt verkocht online, via schoonheidsspecialisten en drogisterijen. Het merk had behoefte aan een duidelijke positionering, naamsbekendheid en een imago gericht op de Nederlandse markt.
Jeugd
praktijk
Groos
- Website ontwerp, vormgeving
- Beeldplan & Fotografie
- Social Media Content
- Social Media Advertising
Hulpverlening voor kinderen. Wij werken vanuit het principe dat ouders en kinderen veerkrachtig zijn en dat zij meestal heel goed in staat zijn om de regie te voeren over hun eigen problemen.
Als Jeugdpraktijk creëer je vertrouwen bij ouders door een overzichtelijke website te creëren en de fotograaf je verhaal te laten vertellen.